neděle 25. prosince 2016

Knižní přírůstky #1: říjen, listopad, prosinec

Ahoj! Tak se vám po nějaké době zase hlásím. Omlouvám se, že teď celkem dlouho nevyšel článek, ale prostě nebyl čas, snad mi to odpustíte… Teď už k samotnému článku.
Za poslední 3 měsíce se mi podařilo nashromáždit pouze 3 knihy (nepočítám Vánoce, na ty vyjde samostatný článek).
Jako první jsem neodolala nově otevřenému Neoluxoru na Karolíně v Ostravě a šla jsem to tam „jen omrknout“, no nakonec jsem si odtamtud přinesla Divergenci od Veronicy Rothové. Knížku už mám přečtenou a byla super, více najdete v mé recenzi.
Jako další jsem si po školní akci v Ostravě znovu odskočila do Karolíny a odnesla si domů Vánoční zázrak od Jaye Ashera. Tuhle knížku už mám taky přečtenou a nejspíš se do ni pustím o Vánocích i příští rok. Více opět zjistíte v recenzi.
A jako poslední jsem jako dárek na šluskoloně od svého tanečního partnera dostala knížku 4 knihy o józe od Svámího Vivékánandy. Tahle knížka je úplně jiná než na jaké jsem zvyklá, zabývá se teorií jógy, jsou tam popsány různé rozdíly mezi jogínem a normálním člověkem… Protože sama jsem józe za poslední rok celkem propadla, udělala mi tahle knížka obrovskou radost. I když je to poměrně náročné čtení a musím na ni mít fakt chuť.
To by bylo k tomuhle kratšímu článku všechno a já se na vás budu těšit zase u nějakého dalšího. Užívejte svátky!

1 komentář:

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)