neděle 30. dubna 2017

Recenze: Percy Jackson - Zloděj blesku




Autor: Rick Riordan

Žánr: fantasy

Rok vydání: 2009

Nakladatelství: Fragment

Počet stran: 399




Obsah:
Percy Jackson je obyčejný dvanáctiletý výrostek. Osobně si myslí, že je ve všem nevinný, bohužel se mu ale často daří být ve špatnou chvíli na špatném místě. Z každé školy ho po prvním školním roce vyhodili. Najednou ale zjistí, že není problémové dítě, pouze má poněkud… nezvyklého otce. Jeho otec totiž bydlí na hoře Olymp. A je to bůh. Teď navíc všichni Percyho podezřívají z krádeže blesku boha Día. Percy má tudíž velmi nelehký úkol. Musí obhájit svou nevinu a jak jinak to dokázat než najít zloděje, že?

Styl psaní:
Knížka byla psaná opravdu Velmi čtivě s velkým V a v kombinaci se spoustou vtipných narážek vznikl skvělý příběh.

Grafika:
Obálka je zvláštní, ale pěkná. Ten holografický efekt tomu dost přidává na originalitě. Začátek kapitol se mi taky hodně líbí a ještě mě mile překvapila velikost písmen. Vzhledem k tomu, že nosím brýle, vnímám opravdu i tento detail jako plus :D.

Jak jsem se ke knize dostala?
Percy Jackson je jedna ze sérií, která je na mém to-read listu, takže jsem si řekla, že jednou to prostě přijít musí.

Názor:
Jsem moc ráda, že jsem se k Percymu konečně taky dostala. Byl to opravdu skvělý dobrodružný příběh plný napětí, akce, dojetí, lásky, prostě všeho… Sice Harryho Pottera zatím rozhodně nepředčil, ale věřím, že další díly s ním budou hodně soupeřit. Percy je podle mě velmi dobře napsaná postava. Občas se mi zdálo, že se chová na více než na 12, ale tak je přece polobůh, no ne? Opravdu nebyla stránka, na které bych se nudila a po docela dlouhé době to byla zase knížka, kvůli které jsem se dopovala kofeinem, abych mohla číst co nejdéle do noci. Pokud je mezi vámi ještě někdo, kdo Percyho nečetl, měli byste to napravit co nejdříve. Stojí to za to!

Hodnocení: 9/10
Kde Percyho a zloděje blesku seženete nejlevněji vám poradí třeba tady.


4 komentáře:

  1. Percy Jackson, to je moje oblíbená série :) Vlastně všechny knihy od Ricka Riordana jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Táto séria je moja srdcovka. <3 <3 Boli to moje prvé knižky v angličtine, ale kúpila som si ich potom aj v preklade.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super! :) Já jsem se k žádné anglické knížce zatím nepřemluvila, ale věřím, že časem dojde třeba i na některé díly Percyho... :D

      Vymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)