sobota 8. dubna 2017

Co přibylo na mém to-read listu #1: březen

Ahoj! Vítám vás u dalšího článku. Hodně blogerů má zavedenou rubriku „Vychází v…“. Původně jsem chtěla s touto rubrikou taky začít, ale pak jsem si říkala, že to píše každý druhý knižní bloger, že by nebylo špatné zkusit to trochu originálněji. A tak mě napadlo tohle. V tomto článku vám ukážu knihy nezávisle na tom, jestli už vyšly nebo teprve vyjdou. Půjde například o knížky, o kterých jsem si dříve říkala, že si je přečíst nechci, ale nakonec mě něco donutilo změnit názor. Ráda bych to zavedla každý měsíc, co myslíte? Tak jdeme na to.
*Odkazy v článku: jméno knížky - kde ji koupíte nejlevněji, jméno autora - profil na cbdb.cz

ScarletMarissa Meyerová
Druhý díl Měsíčních kronik. Přiznám se, že vlastně netuším, o čem by měl být, takže to sem logicky ani nemůžu napsat. Každopádně proč se na můj „to-read list“ dostala Scarlet až teď? Celkově mě Měsíční kroniky ze začátku nijak moc nelákaly, ale pak jsem si řekla, že bych nějaký ten retelling zkusit měla a volba padla na Cinder. No a po jejím dočtení jsem se rozhodla přečíst si i další díl. Teď už ho mám doma z knihovny, takže během příštího týdne se do něj nejspíš pustím.


Potrhaná křídlaRuta Sepetys
Další knížka Ruty by měla pojednávat tentokrát o prostituci. Nevím proč, ale tohle téma mě zpočátku moc nelákalo. Ale teď už je na mém seznamu a věřím, že na ni 
přijde řada každou chvílí.

Továrna na snyAnie Songe
Nedávno jsem narazila na její YouTube kanál, kde zprostředkovává zážitky z jejich života na Bali. Přišla mi strašně inspirativní, takže když jsem zjistila, že napsala i knížku, musela být na mém seznamu…




Můj dědeček by mě popravilNikola Sellmair
Mělo by jít o příběh vnučky nacistického „řezníka“ ze Schindlerova seznamu. Příběh o dívce, kterou by jakožto černošku, tedy podřadnou rasu její dědeček nejspíš zabil. A jestli jsem to správně pochopila, mělo by jít o skutečný příběh, kdy se Jennifer Teegeová za pomoci novinářky Nikoly Sellmair pokouší odhalit pravdu o svých předcích.
Na tuhle knížku jsem narazila náhodou na hlavní stránce čbdb.cz a ten námět mě opravdu zaujal…

Poslední aristokratkaEvžen Boček
Kolem této knihy byla nedávno obrovská mediální bublina, tehdy jsem si myslela, že půjde o nějakou blbost a knížku jsem přehlížela. Nedávno ji ale měla ve škole spolužačka a kladla mi na srdce, že si ji prostě musím přečíst. Její výbuchy smíchu mě v tom utvrdily. Ale vlastně netuším, o čem by to mělo být, chci být překvapená.

Strážkyně pramene - Emmi Itäranta
Mělo by jít o dystopický příběh odehrávající se ve světě po přírodní katastrofě. V tomto světě je akutní nedostatek pitné vody a všechna je proto na příděl. Zatajování nějakého pramene je trestné.
Na tuhle knížku jsem narazila ve skupině Čteme, co nás baví na facebooku, někdo ji tam strašně vychvaloval a psal, že ho mrzí, že se o ní tak málo ví. Anotace mě dost zaujala a hlavně mi přijde, že by to klidně mohlo být v budoucnu skutečností.

Tohle jsou všechny knížky, které mi přibyly za březen. Četli jste některou z nich? Napište mi dolů váš názor!






Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)