pátek 11. srpna 2017

Recenze: Univerzita výjimečných - zrada





Žánr: YA, fantasy

Rok vydání: 2017

Nakladatelství: Fragment

Počet stran: 296




Obsah:
Cia úspěšně prošla Testováním a dostala se na Univerzitu. Ostatní, kterým vymazali paměť, si dny na Univerzitě užívají, ona si ale na Testování vzpomíná a to ji nedá spát. Tohle prostě musí skončit dříve, než umřou další nevinné děti! Ale je tady problém. Zrádci číhají úplně všude a už tuší, že Cia ví víc, než by měla.


Styl psaní:
Joelle píše opravdu čtivě, a když se to spojí s tím, že většina kapitol končí stylem „A pak něco bouchlo.“, stává se z toho knížka opravdu jen na pár dní, protože ji prostě nejde odložit!

Grafika:
Obálka se zase opravdu povedla…

Jak jsem se ke knize dostala?
Tuto knihu mi zaslali pořadatelé Humbooku jako recenzní výtisk, takže jim za to moc děkuju!

Názor:
Zkouška byla dobrá, ale Zrada je ještě o hodně lepší! Hlavně jde tentokrát o originální příběh a ne o spojení oblíbených bestsellerů. Strašně se mi líbil Ciin styl myšlení. To, jak vždycky nejdříve zvážila všechna pro a proti, než se do něčeho pustila. I Thomas a další studenti Univerzity působili, že na Univerzitu patří. Někdo sice méně, než jiný, ale stejně mě strašně bavilo pozorovat jejich rozhodnutí, hádky…
Schválně mi napište, kterého studenta máte nejradši! Za mě je to, i přes počáteční nesympatie, asi Raffe.

Hodnocení: 10/10

4 komentáře:

  1. tahle serie sice pro me neni zadna pecka, ale rozhodne se mi libi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se do ní tímhle dílem zamilovala a už netrpělivě vyhlížím poslední díl! :D

      Vymazat
  2. Knihu jsem četla ještě v angličtině a nedávno si dala opakování v češtině :)Tahle série mě baví a jsem zvědavá na třetí díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá na 3. díl :) dokonce se kvůli tomu těším na září :´D

      Vymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)