pátek 7. července 2017

(Mini)recenze: Scarlet





Žánr: sci-fi, YA

Rok vydání: 2014

Nakladatelství: Egmont

Počet stran: 456




Ahoj! Vítám vás u první minirecenze na tomto blogu! Recenzi na Scarlet jsem se pokoušela napsat už opravdu hodněkrát, bohužel se mi nikdy nepodařilo svůj názor nějak smysluplně rozvést. Původně jsem ji teda nechtěla psát vůbec, ale teď, po dočtení Cress mi zase přijde blbé mít tady recenzi jenom na 1. a 3. díl, takže jsem přišla s tímto kompromisem!


Scarlet Benoitová žila odmalička se svou babičkou na malé farmě ve Francii. Babička byla tím jediným člověkem, kterému Scarlet kdy věřila. Příběh začíná ve chvíli, kdy je babička již několik dní nezvěstná. Policie nakonec tento případ uzavřela pro nedostatek důkazů. Scarlet se ale nehodlá tak snadno vzdát!
Pak se u ní najednou objeví její otec, kterého neviděla několik let. Je v naprosto zuboženém stavu a tvrdí, že jeho i babičku unesl násilnický gang.
Shodou náhod se na farmě objevuje taky pouliční rváč, který si říká Vlk. Ten tvrdí, že ví, kde tento gang hledat.
Před Scarlet tak stojí těžké rozhodnutí. Opravdu má uvěřit tomu cizímu člověku, který se tady tak náhle objevil?

Scarlet byla možná ještě o něco lepší než Cinder. Asi to bude i tím, že se v knize prolínají dvě dějové linie – Cinder, která se zrovna snaží uprchnout z vězení a Scarlet, která se s pomocí Vlka pokouší najít svou babičku.
Postavy jsou opět skvěle vykresleny, Scarlet mi sice nepřirostla k srdci tolik, jako Cinder, ale to přikládám za vinu i tomu, že Cinder znám déle. Zato Vlk mi byl od začátku strašně sympatický.
Celkově je knížka, stejně jako Cinder, skvěle napsaná, plná napětí a dobrodružství a opravdu hodně čtivá.

Hodnocení: 9,5/10
Knížku koupíte TADY!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)