čtvrtek 29. prosince 2016

Knižní přírůstky #2: Vánoceee

Ahoj! Dnes vám přináším knižní přírůstky, které jsem našla pod stromečkem. A navíc tady bude taky knížka, kterou se mi podařilo ukořistit až včera, ale udělala mi skoro druhé vánoce, ale na tu si ještě počkejte.
Letos jsem musela být opravdu hodná, protože na mě pod stromečkem čekalo hned 6+1 knih.
Asi se ptáte proč +1 a ne 7. Je to jednoduché, není to knížka jako taková, ale deník.
A teď už ke knihám. Jako první jsem doma rozbalila nadílku od Knižíška a musím říct, že jsem se v tu chvíli skoro rozbrečela štěstím. Nečekala na mě totiž 1 knížka, ale hned 2!
Tou první byla V šedých tónech od Ruty Sepetys, na kterou jsem si brousila zuby už hooodně dlouho.
A pak na mě v balíčku čekala knížka Illuminae od Amie Kaufman. Byla pro mě obrovské překvapení i proto, že jsem zapomněla, že jsem si o ni napsala. Tato knížka je pro mě jako klenot a to z jednoho důvodu, je to Reading copy a je to přímo ta verze, kterou dostali blogeři na Humbook festu. Takže ji v Česku má jen několik desítek lidí…
A jedeme dál! Teď na knížky, které jsem dostala od rodičů.
Nejdříve jsem rozbalila Univerzitu výjimečných – Zkouška. Na tuhle knížku jsem hodně zvědavá, protože ji hodně přirovnávají k Hunger games, které miluju.
Potom jsem rozbalila Než jsem tě poznala od Jojo Moyes. Jsem asi poslední člověk na planetě, ale ještě jsem ji ani nečetla, ani jsem neviděla film, takže už se na ni opravdu těším.
Na 1. svátek vánoční jsme slavili vánoce u tety a tam do mé sbírky přibyly poslední 2 kousky (+ deník).
Dostala jsem Alianci a Rezistenci od Veronicy Roth, 2. a 3. díl série Divergence, samotnou Divergenci už jsem četla, takže si můžete přečíst recenzi.
A na závěr ještě jedno překvapení. Včera jsem se ve facebookové skupině Knižní blogeři ze zvědavosti zeptala jak kdo přišel k prvnímu recenznímu výtisku. No a objevila se tam paní, že mi ráda pošle svoji e-knihu Dračí nevěsta na ohodnocení. Takže mě teď čeká první RECENZNÍ kniha!!! Mám z toho opravdu neskutečnou radost!


No, to je za letošek všechno. A co vy? Byli jste taky hodní? Klidně se pochlubte v komentářích. A poradíte mi prosím se kterou z knížek mám začít? (Hned po té recenzní, samozřejmě)









Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)