čtvrtek 7. září 2017

Co přibylo na mém to-read listu #5: prázdniny

Ahoj! Je to smutné, ale prázdniny jsou vážně u konce. Ještě na chvíli u nich ale zůstaňme a podívejme se, jaké knížky se za prázdniny dostaly na můj to-read list. Za červenec jsem se rozhodla tento článek nevydat, protože jsem moc nevěděla, co mám ke knížkám napsat, takže tady je nakonec spojený článek červenec+srpen a celkem vám představím 21 knížek (4 za červenec, 17 za srpen)!
*odkazy: knížka - porovnání cen, autor - profil na cbdb.cz


Mnich, který prodal své ferrariRobin S. Sharma
Na tuhle knížku jsem se nejdříve dívala s tím, že by mohla být podobná Stoletému staříku, kterého miluju. Pak jsem ale byla vyvedena z omylu a zjistila, že jde spíš o duchovní možná trochu motivační knížku, takže jsem moc zvědavá, jaká bude…

Muž, který chtěl být šťastnýLaurent Gounelle
Mělo by jít o podobný typ knihy jako Mnich, takže jsem na to taky moc zvědavá.

Povstání kolosu rhodského (Sedm divů světa)Peter Lerangis
Na tuhle knížku jsem narazila v nějaké facebookové skupině a opravdu mě zaujal název, více jsem si zatím nezjišťovala.

ZázrakEmma Donoghue
Věřím, že o téhle knížce, nebo minimálně o autorce jste už všichni slyšeli. Já se o tom všem dozvěděla díky Klárce z Klářiných knih. Pořídila jsem si ji, když jsem byla venku s úžasnou Niki z blogu nicolasdiarycz.blogspot.cz.
A mělo by teda jít o to, že holčička už 4 měsíce nejedla ani nepila a jenom její chůva zná její tajemství.

Pěšky mezi buddhisty a komunisty; 40 dní pěšky do JeruzalémaLadislav Zibura
Pokud jste to ještě nepostřehli, Ladislav Zibura bude na Humbooku, no a protože tam budu i já, bylo by možná fajn mít od něj něco přečtené, takže asi tak.
Obě knihy obsahují jeho zážitky z těchto cest.

Francouzská jízda Ivana Peroutková
O téhle knížce se poslední dobou hodně mluvilo a já miluju Francii a vše, co je s ní spojené, takže na ni jednou třeba taky přijde řada…

Muž, který sázel stromyJean Giono
Na tuhle knížku jsem narazila v jedné facebookové skupině, kde o ní všichni mluvili jako o „absolutním must read“ a měla by to být nějaká povídka s obrovským posláním, takže snad se k ní brzo dostanu…

OdvetaJoelle Charbonneau
Pokud nejste na mém blogu úplně poprvé, tak jste tady tuhle knížku nejspíš čekali – 3. a závěrečný díl jedné z mých nejoblíbenějších sérií, Univerzity výjimečných. Už se vážně nemůžu dočkat, až vyjde!

Tisíc polibkůTillie Cole
Knížka, která nedávno doslova proletěla knižním světem. Každý si ji bral na recenzi, každý tvrdil, že určitě nebude brečet a nakonec většinou brečel… No a já bych taky ráda zjistila, jestli mě rozbrečí…

Jasno lepo podstín zhynaSara Baume; Vše, co jsme si nikdy neřekliCeleste Ng; Podvolení - Michel Houellebecq
Všechny tyto knížky jsou z nakladatelství Odeon, od kterého už bych si konečně měla taky něco přečíst a o všech mluvila Anetka z kanálu Nejen co čteme. Bohužel, už si nepamatuju, o čem by která měla být, ale věřím, že mě nezklamou.

Dopisy,které nikdo nečetl Iona Grey
Knížka, která vyšla opravdu nedávno a měla by vyprávět o tom, jak si kdysi dva zamilovaní lidé psali, jeho potom odvolali na vojnu, odkud sice psal dál, ale už mu nikdo neodpověděl. Tyto neotevřené dopisy teď nachází mladá slečna, která je rozhodnutá dát ty dva zase dohromady.

Co by můj syn měl vědět o světěFrederick Backman
Tuhle knížku nedávno četla Marťa z blogu kniznizivot.blogspot.cz a z jejích reakcí mi bylo jasné, že ji prostě potřebuju taky…

Děvčátko – Dorothy Koomson
Na tuto knížku jsem narazila nezávisle na sobě na více místech a anotace mě opravdu zaujala…
Mělo by jít o příběh ženy, která byla kdysi zrazená svou nejlepší kamarádkou a svým snoubencem. Zanevřela na ně a začala žít nový život. Pohoda, večírky… Pak jí ale její bývalá kamarádka zavolá, že umírá a prosí tuto hrdinku, aby adoptovala její dceru.

Marie a MagdalényLenka Horňáková Civade
Už si úplně nepamatuju, o čem by to mělo být, ale jestli se nepletu, mělo by to být podobné jako Žítkovské bohyně nebo Hana. Obě tyto knížky mi v posledních dnech tak učarovaly, že si moc ráda přečtu něco v podobném stylu.

Ten den jsem se rozhodl zemřít Jonathan Destin
Příběh o člověku, který se rozhodl spáchat sebevraždu. Nevím proč, ale poslední dobou mě to právě k takovým silným příběhům dost táhne.

Pravý leopardí kožichHana Kolaříková
Tahle knížka byla v posledních dnech hodně vidět na instagramu a jak už jsem psala, Žítkovské bohyně a Hana mi tak učarovaly, že se budu tohoto stylu ráda držet.

Mistr papírových kouzelCharlie N. Holmberg
Tahle knížka na mě vykoukla úplně náhodou mezi Doporučenými knížkami na cbdb.cz a název mě hodně zaujal. Nevím už úplně, o čem by to mělo být, ale bude tam origami a to mi stačí!

Série Tajemství nesmrtelného Nikolase FlamelaMichael Scott
Tahle série se tady vyskytla úplnou náhodou díky tomu, že známá dělala pořádek v knihovně a dala mi 3. díl s tím, že jinak poputuje do antikvariátu. První dva díly si asi půjčím v knihovně a pak se rozhodnu, jestli tento díl pošlu dál nebo seženu zbytek série.


A to je za prázdniny všechno! Dejte mi vědět, jestli jste některou knížku četli nebo se na nějakou chystáte! A pokud je tam nějaká, kterou bych měla přečíst hodně brzo tak mi to určitě taky napište!
























10 komentářů:

  1. Zajímavý výběr. Mě taky přibývá furt něco, už jsem se smířila s tím, že je ten seznam nekonečný. Je to jako hrnečku vař. :D

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a máš pravdu, 1 přečtená = aspoň 5 nových, které si chci přečíst :D někdy mě to až deptá :D :D

      Vymazat
  2. Na seznamu mi toho přibylo také celkem dost :) Na spoustu z knih z tvého výběru se také chystám :) Třeba na Tisíc polibků a Dopisy, které nikdo nečetl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Dopisy se těším fakt hodně, knížku už mám doma a je nádherná! :)

      Vymazat
  3. Můj seznam je už nekonečný, ale koukám že máme hodně podobné knihy :) Držím palce ať se ti jich povede přečíst co nejvíce! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Povstání kolosu rhodského jsem četla, vyšly ještě další dva díly, ale bojím se, že celou sérii už nevydají... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to je škoda :/ jsem zvědavá, jestli se k tomu vůbec dostanu :D

      Vymazat
  5. Můj seznam už je hodně dlouhý a prázdniny ho moc nezkrátily, právě naopak :D Přibylo hodně knížek na humbook, které už asi bohužel nestihnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem na tom stejně no :D mrzí mě, že už asi nestihnu nic od Zibury :/ :D

      Vymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)