neděle 5. února 2017

Recenze: Než jsem tě poznala




Autor: Jojo Moyesová

Žánr: román

Rok vydání: 2013

Nakladatelství: Ikar

Počet stran: 408



Obsah:
Louisa Clarková si žije naprosto obyčejný život. Pracuje v malém bistru U Mazané houstičky a miluje to tam. Když se ale majitel bistra a její dlouholetý přítel rozhodne odjet do ciziny a bistro zavřít, musí Lou a její rodina čelit nedostatku financí. Lou se proto začne poohlížet po jiné práci až se na ni nakonec usměje „štěstí“.

Will Traynor snad ani nemůže být větším protikladem. Je to člověk, který svůj život miloval, miloval adrenalin, dobrodružství, svou práci… Před dvěma lety ho ale o tohle všechno připravila děsivá nehoda. Od té doby je upoután na vozíček a dokáže hýbat jen velmi malou částí těla. Je tedy neustále odkázán na pomoc jiných a to při úplně všem od jezení, koupání po pouhé převalení se na posteli.
Může to mezi Willem a jeho novou ošetřovatelkou Louisou vůbec někdy fungovat?

Styl psaní:
Knížka byla psána opravdu velmi čtivě, takže bylo velmi jednoduché se do ní začíst.

Jak jsem se ke knize dostala?
Spolu se spoustou dalších mi ji přinesl Ježíšek


Názor:
Sice jsem tak 100 let za opicemi, ale konečně se mi knížka dostala do rukou. A byla to láska na první řádek. Četla se prakticky sama, příběh byl podle mě celkem originální a zápletka úžasná. A místy vtipné poznámky byly napsány přesně tam, kde měly být… Co se týče jednotlivých postav tak Louisa mě svým chováním občas štvala, ale dalo se to přežít. Will byl prostě ÚŽASNÝ! Byly chvilky, kdy dokázal motivačními proslovy k Louise namotivovat i mě. Nathan a Trina mi do příběhu sedli a měla jsem oba moc ráda. To se naopak nedá říct o Patrickovi, toho jsem nesnášela od první zmínky!

Hodnocení: 9,5/10

6 komentářů:

  1. Kdybys nevěděla jestli se pustit do čtení dalšího dílu, mrkni ke mě, psala jsem na něj recenzi.. Super, že se ti kniha líbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na knížku se také chystám :) A hlavně ji všichni chválí, že je úžasná :) Tak se na ni těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super :) ale stejně jsem ráda, že jsem ji nečetla v té největší vlně :)

      Vymazat
  3. Než jsem tě poznala je moje srdcovka. Také jsem nedávno na blog napsala svou recenzi na pokračování. Ale ten kdo pokračování číst nechce, nemusí, já jsem mu zkrátka neodolala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejspíš taky neodolám, ale počkám si až se k němu dostanu, ne, že bych šla a koupila si ho :D :)

      Vymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)