čtvrtek 13. února 2020

Recenze: Svět démonů - Sally Green (Zloději dýmu #2)


Svět démonů (Zloději dýmu, #2)Svět démonů - Sally Green
Rok vydání: 2020
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 344
Hodnocení: 4,5*/5*



Podle většiny recenzí, co jsem na Svět démonů četla, zažívá knižní komunita po vydařeném prvním dílu hořké zklamání. Já ale stejně jako u Zlodějů ani u Světa nepůjdu s davem, protože mi se to moc líbilo!
Je teda pravda, že první díl pro mě byl obrovské zklamání. Všichni, ale jako snad ÚPLNĚ všichni si ho chválili, takže moje očekávání tehdy byla samozřejmě vystřelena až do vesmíru, což byla chyba. Na druhou stranu to ale Světu teď skvěle hraje do karet, protože po mém znechucení prvním dílem, jsem do toho druhého šla už s naprosto nulovým očekáváním.

Každopádně k věci.
Co se mi na knížce nelíbilo, byly kapitoly s Catherine. Byly dost utahané, neskutečně politické a její "Ambrose nebo Zayn" mě faaakt nebavilo. S tím se pojí taky to, že mě nebavily ani kapitoly z pohledu Ambrose. Respektive, ty kapitoly samy o sobě byly většinou v pohodě, ale Ambrose mi pil krev od první stránky, takže asi tak.
Dále, jak všichni víme, máme v knížce Marche a Edyona. March mi v knize nijak nepřekážel, ale na druhou stranu jsem si k němu ani nedokázala vytvořit nějaký silnější vztah. Edyon bývá spoustou lidí označován za hloupé a naivní děcko, s čímž musím souhlasit, ale mi se to líbilo :D. Jeho poznámky dokázaly často odlehčit napínavé situace.
A zlatý hřeb, Tash. Její kapitoly byly naprosto perfektní. Byly prošpikované napětím, zároveň ale její dějová linka přinesla čtenáři nejednu cennou informaci a v kombinaci s Tashiným věkem to bylo prostě úžasné. O to více mě mrzí, že se jí v knížce dostalo poměrně málo prostoru.

Podtrženo sečteno, Cath bych ubrala tak 50 stránek a ty přidala Tash. Pak by Svět démonů dosáhl ještě většího napětí a spádu.

Nicméně konec přinesl nečekané zvraty, takže další díl si rozhodně přečtu.

View all my reviews

2 komentáře:

  1. I studied at Santa Fe College. It's no secret that most graduate students interested assignment writing help during their studies. Do you like helping people?

    OdpovědětVymazat
  2. Hey there! Very good post and helpful piece of information. I was looking write an assignment for a very long time. Thank you for sharing!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)