pátek 28. září 2018

Recenze: První stříbrná kniha snů





Autor: Kerstin Gier

Žánr: YA fantasy

Rok vydání: 2014

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 352




Obsah:
Mia a Liv Silberové se zrovna přestěhovaly do Londýna a snaží se zvyknout si na nového přítele jejich mámy a jeho děti. První noc v novém domě objeví Liv ve snu dveře s klikou ve tvaru ještěrky, za kterými najde povědomé tváře. Ano, jsou to její noví spolužáci. Nic zvláštního? Jenže dvě věci tady nehrály. Za prvé Liv mohla ve snu vědomě ovládat, co řekne a co udělá, a taky další den o ní její spolužáci věděli věci, které nahlas nikdy neřekla. Jak je tohle možné???


Zaujala vás kniha? Tady vám poradí, kde ji seženete nejlevněji!

Styl psaní:
Tahle knížka byla opravdu neskutečně čtivá a doslova mizela pod rukama. Tak trochu mi tím připomínala i knížky Kiery Cass.

Délka kapitol:
Okolo deseti stran na kapitolu.

Grafika:
Jako haló? Tahle knížka je po grafické stránce naprosto skvostná! Nejen, že má dokonalou obálku i začátky kapitol, ona má jemné detaily i na některých stránkách! Číst tuhle knížku byla opravdu jedna radost…

Jak jsem se ke knize dostala?
Dlouho jsem se knížkám Kerstin Gierové vyhýbala a nebyla jsem si jistá, jestli její knihy číst chci. Rozhodla to za mě vlastně Míša z Radši knihu, když jsem u ní tuto knížku začátkem prosince vyhrála, takže jí za to ještě jednou moc děkuji.

Názor:
Tahle knížka byla skvělá! Je to přesně ten typ, který si prostě potřebujete přečíst v době, kdy máte pocit, že se z povinností brzy zblázníte. Nemá žádné úúúžasné a nečekané zvraty, ale má velmi zajímavou a originální zápletku, která vás spolu s dokonale čtivým stylem psaní stoprocentně vtáhne a nepustí. Postavy jsou milé, sympatické, vznikající románek roztomilý a samotný děj příjemně plyne. Takže pokud právě hledáte vážně dobrou oddechovku, pak jste ji právě našli!

Hodnocení: 9/10

A jestli už jste ji četli, můžete mi do komentářů napsat, jak si představujete své snové dveře.
Ty moje by nejspíš vypadaly jako knihovna se spoustou knížek, klika by byla asi ve tvaru Óm (
) a heslem by byla pravděpodobně nějaká jógová mantra…

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)