čtvrtek 31. srpna 2017

Drabble na oblíbeného knižního hrdinu - 30 přečtených knih

Ahoj! Vítám vás u tohoto článku. Tentokrát půjde o úkol z meziřádkové knižní výzvy za 30 přečtených knih. Je to teda drabble na oblíbeného knižního hrdinu. Po dlouhém zvažování jsem se nakonec rozhodla pro Ciu z Univerzity výjimečných.



Cia je velmi chytrá dívka, která si nenechá jen tak něco líbit. Nebojí se postavit proti ostatním, i když tím často ohrožuje svůj život. Je velmi férová a její schopnost rychle a rozumně jednat i v krizových situacích ji celkem závidím. Už v prvním díle mi byla sympatická, ale tou oblíbenou hrdinkou se stala až po dočtení druhého dílu. Teď už nedočkavě vyhlížím třetí díl a jsem moc zvědavá, jaké zvraty přinese. Doufám, že se třeba nějak moc nezmění, jak se občas autorům stává, ale tak druhý díl byl skvělý, takže věřím, že i ten třetí bude stát za to.


Jo, vím, není to nic extra, ale bylo to psáno opravdu spontánně, bez dlouhého přemýšlení, takže mě prosím omluvte… A kdo je váš oblíbený hrdina?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)