středa 16. srpna 2017

Recenze: Dcera




Autor: Kiera Cass

Žánr: YA, fantasy

Rok vydání: 2016

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 320





Obsah:
Princezna Eadlyn je první ženou, která má dědičně usednout na trůn, ale rozhodně z toho není nadšená. A to za to přitom může hloupých 7 minut. 7 minut, o které je starší než její dvojče Ahren. Od malička navíc poslouchala příběhy o tom, jak se potkali její rodiče. Ona ale do Selekce nepůjde ani přes její mrtvolu. Nebo? Toto rozhodnutí bohužel nezáleží jen na ni. Tak se stane, že se po domě začne potulovat 35 kluků ucházejících se o její ruku. Ona ale nechce manžela, nechce Selekci, nechce, nechce, nechce!


Styl psaní:
Pořád je to ta známá Kiera Cass, takže styl psaní je, stejně jako v prvních třech dílech, velmi jednoduchý, čtivý a… Prostě takový ten, co si myslíte, že za sebou máte tak 50 stránek a najednou knížku naposledy zaklapnete…

Grafika:
Celá tahle série je hodně známá taky díky svým úžasným obálkám a ani Dcera nezůstala pozadu. Obálka je opět nádherná a dokonce možná moje nejoblíbenější…

Jak jsem se ke knize dostala?
Knihovna.

Názor:
Když jsem tuto knížku brala do ruky, všichni mi říkali, ať si připravím pevné nervy na Eadlyn. Po dočtení jsem netušila, na co mi ty nervy byly. Na rozdíl od 99% čtenářů jsem si totiž Eadlyn skoro oblíbila. Ano, nebyla milá a občas se chovala jako rozmazlený fracek, ale aspoň to zase byla jiná hrdinka než ve většině YA. Ostatní hrdinové byli velmi dobře a jednoduše popsaní. Schválně mi napište, kterému z kluků fandíte, já fandím Henrimu.
Celý příběh byl taky velmi příjemný. Neobjevují se tady sice útoky rebelů, to ale neznamená, že by byla knížka ochuzená o trochu toho drama a zvratů. A rozhodně to není jenom nějaká přeslazená romanťárna.

Hodnocení: 6/10
Knížku koupíte tady!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)