středa 19. prosince 2018

Recenze: Saturnin (Zdeněk Jirotka)





Autor: Zdeněk Jirotka

Žánr: humor

Rok vydání: 2015

Nakladatelství: Šulc - Švarc

Počet stran: 200



Obsah:
Příběhy toho, co se stane, když přijmete jako sluhu Saturnina. Přestěhuje vás sice z bytu na loď, ale vždy tady bude pro vás, připraven vás před každým bránit. A to včetně tety Kateřiny mluvící v příslovích… 

Styl psaní:
U povinné četby to bývá dost často kámen úrazu – příběh by ještě ušel, ale číst se to prostě nedá. Můžu vás tedy uklidnit, pro Saturnina to neplatí! Ten je napsaný opravdu čtivě, vtipně a myslím si, že jako knížka na dovolenou je naprosto perfektní.

Délka kapitol:
Krátké, ideální i do školy nebo MHD.

Grafika:
Dostala se mi do ruky verze, jakou vidíte na fotce a musím říct, že je opravdu nádherná! Jako milovnice Macha a Šebestové prostě nemůžu nemilovat úžasné Bornovy ilustrace.

Jak jsem se ke knize dostala?
Knížku máme v povinné četbě a půjčila mi ji kamarádka. (Děkuju J)

Názor:
Tak tohle bylo úžasné! Saturnin je vážně perfektní hrdina, který se jen tak něčeho nezalekne a spolu se svým pánem tak přináší příběh nadupaný vtipnými historkami, ironickými průpovídkami a přátelstvím. Hodně jsem si oblíbila taky tetu Kateřinu a jejího Milouše. Ti zastávali v knížce ty správné záporáky a byly vážně, ale vážně S-E-N-Z-A-Č-N-Í!

Hodnocení: 10/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)