pondělí 20. listopadu 2017

Rozhovor se Simou z blogu Holčičí cool svět

Ahoj! Nedávno mi na facebookovou stránku přišla nabídka na spolupráci s blogem Holčičí cool svět. Tento blog se mi moc líbí, takže jsem bez váhání souhlasila. Nakonec jsme se teda domluvily na rozhovorech navzájem. Otázky vymyslela Simča, takže jí za to moc děkuji. Jdeme na to:
Kdo vlastně jsi?
Jsem Simča, ale moje blogová "přezdívka" je Simaa. Je mi 15 let. Svůj blog mám už 2 roky.

Jaká je tvoje nejoblíbenější kniha? Mezi knihami si nedokážu vybrat tu úplně nejlepší ze všech, to opravdu nejde... ale mám dvě nejoblíbenější série: Dvůr trnů a růží a Skleněný trůn- obě od Sarah J. Maas.

Jaké byly tvé blogovací začátky? Na začátku můj blog nebyl na stejné téma, jako dnes. Byl na téma móda a filmy... Byla jsem dítě, které chtělo blog, a tak mi časem došla i inspirace a následovala pauza. Letos v létě jsem blog rozjela znovu, ale na jiné téma, filmy zůstaly, móda úplně zmizela a přidala jsem recenze na knížky, seriály a přidávám i novinky na tohle téma.

Jaká je tvá oblíbená autorka? Moje nejoblíbenější autorka je určitě Sarah J. Maas. Žádné jiné knížky mě nepohltily, tak jako ty její. Ještě se mi nestalo, abych byla zklamaná a snad se to nikdy nestane....

Jaký je tvůj největší blogový úspěch? Blog měl největší úspěch letos v létě, kdy jsem dosáhla návštěvnosti 200+ návštěv každý den a hodně mě to potěšilo.

Dá se říct, že by tě blogování něco naučilo? Určitě mě to naučilo psát, co si myslím a jak to cítím a vyjádřit názor na určitou věc. Možná mi to zvedlo i sebevědomí, vždycky jsem byla zakřiklá a stydlivá a teď mi lidé, kteří mě znají, říkají, že jsem se změnila.

Jakého blogera/blogerku bys chtěla potkat? Asi Sharys z blogu Pohoda Lahoda a Lucy z Luciina zašívarna.

Podle čeho si vybíráš knihy? Možná to bude znít trošku povrchně, ale knížky si vybírám podle vzhledu obálky a názvu, čehož si všimnu nejdřív, a pak samozřejmě, podle obsahu. Na recenze moc nehledím, každý má svůj názor a nechci se nechat od něčeho odradit.

Jaký je tvůj oblíbený herec/herečka a zpěvák/zpěvačka? U mě se to mění zhruba každý měsíc Ale momentálně nejoblíbenější herec je Ian Somerhalder ze seriálu The Vampire Diaries a zpěvačka je teď Taylor Swift.

Přemýšlela jsi někdy o zrušení blogu? O úplném zrušení jsem nikdy neuvažovala. Ale, jak už jsem psala, došla mi inspirace a nastala pauza, dokud jsem si neuvědomila, o čem bych chtěla psát a sdělovat a co mě baví.

Je nějaký blog, ze kterého čerpáš inspiraci? Přiznám se, že blogy moc nečtu, ale chystám se si nějaké omrknout. Kdysi jsem měla inspiraci v blogu The suite life & Violetta, ale jen v tom, jak blogování chodí.

Potkala už jsi nějaké své fanoušky? Ne. Nikdo mi ještě nenapsal, že by se se mnou chtěl setkat, ale kdyby někdo opravdu chtěl, jsem té představě plně otevřená.

Čemu se věnuješ mimo blogování? Mých zájmů mimo blog je celkem hodně... Ráda kreslím a věnuji se tomu už asi osm let a chystám se jít na uměleckou školu do Ostravy. Už tři roky chodím do dětského zastupitelstva města Vratimov, kde plánujeme akce pro veřejnost a děti pod DDM Vratimov a naučila jsem se tam hodně komunikovat, říct svůj názor a nebát se ho prosadit. Kdysi jsem hrála i na flétnu, ale jelikož nemám hudební sluch a nešlo mi to, jsem skončila.

Rozhovor se mnou najdete TADY.

4 komentáře:

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)