čtvrtek 12. července 2018

Recenze: Jako voda a oheň






Žánr: román

Rok vydání: 2018

Nakladatelství: Klika

Počet stran: 320




Obsah:
Čtvrtý a závěrečný díl strhující young adult série s detektivními prvky. Odhalí konečně Michael pravdu? Zjistí už, kdo je Matteo Brassi, kdo je Antonio Decastello a kdo je vlastně samotný Michael LaFaye?
Na scéně se tentokrát objevuje tak trochu záhadná postava, která byla v minulosti dobrým přítelem rodiny LaFayových. Bude tohle ta poslední tečka k odhalení pravdy?
 

Styl psaní:
Stejně jako předchozí díly, i tento je čtivý, napínavý a zkrátka skvěle napsaný. Jak jsem psala už v recenzi na minulý díl, Lena Valenová už je pro mě sázka na jistotu.

Délka kapitol:
Jediná výtka celé této knížce je právě tady. Každá kapitola má více než 20 stránek, což není úplně můj styl. Nicméně jsem si na to v průběhu knížky dokázala zvyknout.

Grafika:
Nádherná obálka, která už při pohledu vzbuzuje dojem skvělého letního čtení.

Jak jsem se ke knize dostala?
Stejně jako předchozí díly, i tento jsem dostala od autorky na recenzi. A takový bonus – knížka mi dorazila přesně v den mých narozenin :D

Názor:
Jedním slovem úžasné! Napínavé od začátku do konce, ale zároveň neuvěřitelně milé a romantické. Obrovským plus jsou taky místa, na kterých se příběh odehrává – New York, Praha, vzpomínky na Řím… Nechci se tady moc rozepisovat, jelikož jsem stále plna dojmů, takže hrozí, že bych prozradila více než je zdrávo. Každopádně poslední kapitolu jsem téměř probrečela. Nejen vlivem příběhu, ale i proto, že tahle dokonalá série je u konce. Byla opravdu skvělá a jsem strašně vděčná, že jsem se k ní dostala. Shrnu to asi takto, pokud se chystáte někam na dovolenou, nebo se zkrátka chcete jen naladit do té „dovolenkové“ atmosféry, ale zároveň nechcete příběh plný do očí bijících klišé, pak je Moře nálezů a ztrát perfektní volbou!

Hodnocení: 8/10



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)