neděle 29. ledna 2017

Recenze: Vražedná léčba

SPOILERY Z PRVNÍCH DVOU DÍLŮ!



Autor: James Dashner

Žánr: sci-fi, fantasy

Rok vydání: 2015

Nakladatelství: YOLI

Počet stran: 310



Obsah:
Je čas vše ukončit. Thomas přežil Labyrint, prošel přes Spáleniště a teď před ním a jeho přáteli stojí poslední otázky. Dá se ZLOSINU věřit? Do jaké míry? Má opravdu dovolit pomoci vymyslet lék na erupci?
Po Spáleništi se u některých Placerů začíná projevovat erupce. Svět se hroutí pod množstvím nakažených na jedné a nevyzpytatelným ZLOSINem na druhé straně. Je ještě nějaká naděje? Podaří se lék dodělat včas?
Čas lží je u konce. Thomas už nechce poslouchat smyšlené příběhy. Chce pravdu!


Styl psaní:
Styl mi seděl. Krátké kapitoly byly ideální na čtení například před cestou do školy, protože jsem věděla, že kvůli „ještě jedna kapitola“ nemusím nutně přijít pozdě.

Grafika:
Jak jsem psala už v recenzi na Spáleniště (tady), je škoda, že je 1. díl tmavě modrý a ne černý, protože obálka Vražedné léčby je opravdu pěkná.

Jak jsem se ke knize dostala?
Knihovna.

Názor:
Přiznám se, že vlastně nevím jak moc se mi líbila. Byla místa, která mi přišla zbytečná a zbytečně natahovaná, ale pak byla taková, kde jsem ani nedýchala. Ve výsledku je asi tak na úrovni Útěku. Nebyla to pecka, ale asi i hodnocením jiných jsem čekala něco horšího. A hlavně, na konci jsem měla slzy v očích a to jasně svědčí o tom, že to nebyl propadák…


Hodnocení: 8/10

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář mi dělá obrovskou radost a moc za všechny děkuji! :)